2011. szeptember 28., szerda

Vörös cica - Ivartalanított/Kandúr - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves Gazdám!
Hogy mikor születtem? Nos ezt az idő homálya fedi! Volt gazdám valahol a környéken. Ám nem tudom elmondani mi lett vele! Az Ember Lánya arra tippel hogy egy öreg emberé lehettem, aki tán már nem él, s engem hátra hagyott. Megtaláltam a kertet ahol biztonsággal napozhatok, csavaroghatok, s vele a házat, ahol beengednek ha aludni, vagy enni szeretnék! Be kell valljam, hogy ez így kényelmes, ámde én egygazdás cica voltam, s az is szeretnék lenni! A többiek itt tobzódnak s bár nekem külön adnak enni, mégis elhúzódom, ha valamelyik társam szemet vet az ételemre. Csöndes, jólnevelt, szófogadó cica vagyok. Néha „ kutyának” neveznek, mert olyannyira követem az embert. Elmondom mit szeretnék, s addig magyarázom ha igénylik míg meg nem értik!!!
Manccsal nyúlok, de sosem eresztem ki a karmaimat! Minek is??? Jobb így érinteni az embert! Megmosolyogja  a tetteim, mert megfontolt gondolkodó lény vagyok. Sosem ugrom asztalra, s tudom hol alhatok, hol nem! Szeretem ha simogatnak, de nem tolakszom a szeretetért. Szeretnék valahol EGY cica lenni! Egy idős nénike mellett, vagy egy kisgyerek közelében. Türelmes, mindent elviselő jelenség vagyok. Rakhatnak ide, oda, vagy amoda is akár, csak foglalkozzanak velem kérem!
A Gazdám annyit kér, hogyha megtaláltál új Gazdám , akkor kérünk hozz magaddal macskakosarat hogy biztonsággal elvihess!
Köszönöm ha befogadsz!
Egy vágyakozó Vöröske!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-05 00:07
. Vörös cica - Ivartalanított/Kandúr - Jelenlegi ára: 1 Ft